Fusie

VVEPunt en PandGarant samen verder als PandGarant

VVEPunt en PandGarant gaan fuseren. We gaan samen verder onder de naam PandGarant. De verwachting is dat de fusie tussen de twee VvE-beheerders per 1 juli 2022 van kracht is.

 

Krachten bundelen en voordelen voor de klant

Sinds begin 2019 werken VVEPunt en PandGarant al nauw samen. Zo heeft het klantenteam van VVEPunt regelmatig overleg en wisselt het kennis uit met de klantenteams van PandGarant. Naast leren van elkaar zijn de collega’s van beide bedrijven steeds meer gaan samenwerken. Daardoor is nu het moment gekomen om te gaan fuseren.

Met deze fusie ontstaat één sterke en toekomstbestendige speler in het VvE-beheer in Noord-Nederland. Sake Tel (algemeen directeur): "Met het bundelen van kennis en krachten in gezamenlijke bedrijfsprocessen kunnen we onze klanten optimaal bedienen." Door de fusie kunnen we de bedrijfs- en automatiseringsprocessen op elkaar afstemmen en verbeteren. Bovendien kunnen we van elkaars capaciteit gebruikmaken, wat de continuïteit van de dienstverlening ten goede komt.

We blijven werken vanuit de bestaande klantenteams met bekende gezichten en aanspreekpunten. Wat ook hetzelfde blijft is onze persoonlijke benadering vanuit onze missie: Uw partner in VvE-beheer!

 

Stappenplan

De komende maand zullen alle VvE-leden en -besturen van VVEPunt op de hoogte gebracht worden van de fusie. Heeft uw VvE een contract afgesloten bij VVEPunt? Deze gaat dan van rechtswege over naar PandGarant, hierin verandert dus niks. Zie verder hieronder bij veelgestelde vragen en antwoorden.

Per 1 juli 2022 werken we vanuit één systeem. Het telefoonnummer en e-mailadres van VVEPunt wordt aangepast. U wordt hiervan op de hoogte gebracht.

 

Veelgestelde vragen

We begrijpen dat de fusie vragen op kan roepen. Op deze webpagina proberen we de vragen zo goed mogelijk te beantwoorden. Deze pagina zal dus ook bijgewerkt worden in de komende weken. Hieronder de veelgestelde vragen:

 

· Verandert mijn VvE-bijdrage door deze fusie? Nee, de VvE-bijdrage blijft exact gelijk aan wat deze al was.

· Mijn VvE-bijdrage wordt maandelijks geïncasseerd. Moet ik hier iets voor doen? Nee, bij automatisch incasso verandert er voor u niks. U hoeft geen actie te ondernemen.

· Ik maak maandelijks handmatig mijn VvE-bijdrage over. Moet ik hier iets in veranderen? Nee, u hoeft niks te veranderen. De bankrekening van de VvE blijft hetzelfde, dus u hoeft geen actie te ondernemen.

· Veranderen mijn aanspreekpunten voor VvE-zaken? Nee, de collega's van VVEPunt blijven werken voor dezelfde VvE's. Als u belt of langskomt op kantoor zult u dus dezelfde werknemers tegen (kunnen) komen.

· Krijg ik nieuwe inloggegevens voor het webportaal van PandGarant? Nee, de inloggegevens die u nu heeft voor het webportaal van VVEPunt kunt u blijven gebruiken.

· Krijgt de VvE een nieuw beheercontract met PandGarant met gewijzigde voorwaarden? Nee, het huidige beheercontract en de bestaande afspraken gaan van rechtswege mee over. Het is dus niet nodig om een nieuw contract af te sluiten.

· Veranderen met deze fusie ook de contactgegevens? Ja, het telefoonnummer en het e-mailadres worden aangepast. Het nieuwe telefoonnummer is 050 851 9013. Het nieuwe e-mailadres is team3@pandgarant.nl. Voorlopig zullen zowel de oude contactgegevens als deze nieuwe contactgegevens nog in gebruik zijn.

· Verandert het telefoonnummer voor spoedeisende storingen buiten kantoortijd? Ook voor spoedeisende storingen buiten kantoortijd kunt u gebruikmaken van het nieuwe telefoonnummer 050 851 9013.